Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Webcredit anmäld till KO

Ni som anser sig blivit illa behandlade av dessa ockrare gå in och anmäl. Vi är flera som gjort anmälan nu. Ni behöver inte uppge namn och epost om ni inte vill. Hoppa bara över till nästa steg. Det finns schysta lånegivare, det är bätter vi lyfter fram dom.

GÅ IN OCH ANMÄL DESSA!

Håller med!

Vi är en utsatt grupp och behöver inte ockrare i hälarna. Jag anmälde igår och hoppas att fler blir hårdare mot detta företag. Villkoren följer inte Konsumentkreditlagen och i Konsumentkreditlagen regleras även "uppsägning av kredit" där det också finns regler att följa.
Vad glad jag blir att fler anmäler!

Webcredit/Loanit

Jag lånade av Webcredit får brev från Loanit från någon som heter Ludwig. Min fråga kan de vara samma som jobbar Snabbfinans? Dom e ju rätt luriga och och snabba med kronofogden och påminelser?? Jag fick en avbetalningsplan på Snabbfinans en gång och helt plötsligt fick jag ändå brev från fogden. De va ju sååå många som jobbade på Snabbfinans så dom gick om varandra.... säkert!
Nä vi måste lyfta fram de som är seriössa och anmäla de oseriösa

Webcredit/Loanit

Vi är en utsatt grupp och behöver inte ockrare i hälarna. Jag anmälde igår och hoppas att fler blir hårdare mot detta företag. Villkoren följer inte Konsumentkreditlagen och i Konsumentkreditlagen regleras även "uppsägning av kredit" där det också finns regler att följa.
Vad glad jag blir att fler anmäler!

Japp nu kör vi! Vi är ju faktsikt några på detta forum och vi måste ju rensa ut ockrarare. dags vi ryter ifrån. Vi må sitta illa till men vi har fortfarande rätt att bli behandlade med respekt. Och vilkor som är lagliga. Men de tror nog att vi tiger i det tysta för att vi skäms för att vi just nu sitter illa till.. men många bäckar små blir en hel å. Om alla hjälps åt. Nästa gång kan de ju vara någon annan som blir utsatt och vill skriva av sig här och vill ha hjälp från oss på forumet......

anmälningar

Då är det kanske betalräkning är en av de, jag bad om avbetalningsplan eftersom jag spärrade mig själv och fick av deras jurist att jag skulle betala 15000:- och lånet var på 5000:- vad är det för bolag

Då är det kanske betalräkning är en av de, jag bad om avbetalningsplan eftersom jag spärrade mig själv och fick av deras jurist att jag skulle betala 15000:- och lånet var på 5000:- vad är det för bolag

Anmäl dom!!!

Betalaräkningar

Du skämtar?? Från 5000 till 15000 kronor. Det är dags att även anmäla dom till Konsumnetverket. har du överklagat dessa? Det är ju ockrare... Fy snacka om att utnytta männsikor som sitter illa till.

Trustbuddy

Vårt företag gick i konkurs och frös våra löner så jag kunde inte betala mitt lån hos trusbuddy. Jag frågade om avbetalningsplaner men de skulle gå till inkasso först.
skuld på 10000 blev 18970 kr av avbetala

Vårt företag gick i konkurs och frös våra löner så jag kunde inte betala mitt lån hos trusbuddy. Jag frågade om avbetalningsplaner men de skulle gå till inkasso först.
skuld på 10000 blev 18970 kr av avbetala

Nu är det dags att vi alla som drabbats av dessa ockrare anmäler dessa. Så länge vi inte gör nånting kommer det bara fortsätta.

Jag har också anmält Webcredit till KO idag. Jag hoppas att fler gör det samma som blivit dåligt behandlade av olika aktörer. Det här är enda sättet att få stopp på det!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp