Allt var digitalt för ca 12 mån senNån som fått låna på Wasa via Lendo på senare tid? Undrar om allt är digitalt?
Fått att e-signera på mailen så är väl bara att underteckna men står på Lendo att Skuldebrevet skickas via post.
Hej! Jag fick ett samlingslån i jan mån så snart 3mån sen då. Allt var digitalt för mig, skuldebrev i mail. Inget i posten.Nån som fått låna på Wasa via Lendo på senare tid? Undrar om allt är digitalt?
Fått att e-signera på mailen så är väl bara att underteckna men står på Lendo att Skuldebrevet skickas via post.
Hur är stegen med wasa? Är de Kreditz, tink eller liknande?
Okej, vill du skriva dina förutsättningar?Då jag tog lån hos Wasa kredit via Lendo så var det bara UC
Okej, vill du skriva dina förutsättningar?
Inget av det, var rätt enkelt o allt digitalt. Jag fick erbjudande(med lösenkrav),accepterade, fick mail om att jag gjort en ansökan och de bifogafe en bilaga om kundkännedom där jag fick svara på ca 4 frågor bara(minns ej exakt frågorna men de va rätt enkla frågor vet jag, inget komplicerat),de beviljade ansökan direkt efter jag fick signera skuldebrev och sedan skickade dem ytterligare en mail om fullmalt för lösenkrav, där jag fick ange betalningsuppgifter för dem lån jag ville lösa. Såfort dessa var betalda fick jag resterande belopp i konto ca 2 dagar efter.Hur är stegen med wasa? Är de Kreditz, tink eller liknande?