Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Wasa via Lendo på senare tid?

Nån som fått låna på Wasa via Lendo på senare tid? Undrar om allt är digitalt?

Fått att e-signera på mailen så är väl bara att underteckna men står på Lendo att Skuldebrevet skickas via post.

Fått att e-signera på mailen så är väl bara att underteckna men står på Lendo att Skuldebrevet skickas via post.
Allt var digitalt för ca 12 mån sen

Hej! Jag fick ett samlingslån i jan mån så snart 3mån sen då. Allt var digitalt för mig, skuldebrev i mail. Inget i posten.

Allt var digitalt hos Wasa kredit för drygt ett år sen. Inga brev hemskickade.

Hur är stegen med wasa? Är de Kreditz, tink eller liknande?

Hur är stegen med wasa? Är de Kreditz, tink eller liknande?
Inget av det, var rätt enkelt o allt digitalt. Jag fick erbjudande(med lösenkrav),accepterade, fick mail om att jag gjort en ansökan och de bifogafe en bilaga om kundkännedom där jag fick svara på ca 4 frågor bara(minns ej exakt frågorna men de va rätt enkla frågor vet jag, inget komplicerat),de beviljade ansökan direkt efter jag fick signera skuldebrev och sedan skickade dem ytterligare en mail om fullmalt för lösenkrav, där jag fick ange betalningsuppgifter för dem lån jag ville lösa. Såfort dessa var betalda fick jag resterande belopp i konto ca 2 dagar efter.

Ni som fått på Wasa kredit som idag heter LF finans, blev erbjuden samlingslån där men står faktiskt de inte löser snabb lån tex lån som Northmill eller Fairlo, jag blev erbjuden upp till 200 men då kan dem möjligtvis inte lösa dem. Eftersom dem företagen räknas la som kontokredit/snabb lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp