Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Wasa kredit, någon som erfarenhet av dessa?

Varning! Undvik Wasa Kredit. De har tagit 16,85 % ränta för ett räntefritt lån från mig. De låter bli att skicka faktura systematiskt. En månad missade jag att de inte skickat fakturan och betalade 5 dagar för sent. Nu säger de att enligt avtalet har jag brutit kampanjen och villkoren gäller inte längre. 16,85 % ränta för ett räntefritt lån! Fy skäms :/

Låter inte bra. Hur är det systematiskt?

Shit asså... du vet hur man ”märker ord” och kommer då med en direkt/bra uppföljnings fråga :)

Hehe. Jag gissar mer att avin fått långresa med postnord, och betala ska man även om man inte fått avin o_O

Tjejen har ett lån på Wasa.
Ganska smidiga faktiskt, enkel sida när man loggar in, sjukt trevlig kundtjänst, erbjuder alltid betalningsfria månader om det är lite kärt.
Det var även en snabb utbetalning och dom krävde inte lönespecifikationer.
Jämfört med vilka skräpbolag det finns är dessa hyggliga.

Tjejen har ett lån på Wasa.
Ganska smidiga faktiskt, enkel sida när man loggar in, sjukt trevlig kundtjänst, erbjuder alltid betalningsfria månader om det är lite kärt.
Det var även en snabb utbetalning och dom krävde inte lönespecifikationer.
Jämfört med vilka skräpbolag det finns är dessa hyggliga.

Du menar nu väll dessvärre att hon hade ett lån hos dom...

Faktiskt inte :D

Det är det enda vi behöll, av en enkel anledning. Hennes far står med som medsökande och hade vi låtit det gå till KFM hade hennes föräldrar med drabbats.

Faktiskt inte :D

Det är det enda vi behöll, av en enkel anledning. Hennes far står med som medsökande och hade vi låtit det gå till KFM hade hennes föräldrar med drabbats.

Bra tänkt, bra agerat :)

Ni som anlitat dessa - hur är tempot?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp