Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Walley delbetalning

Uppdatering: Stadium outlet använder sig av Walley, jag beställde ett par skor där och valde dem som faktura då jag vill ha hem produkten innan jag betalar, blev nekad....hoppas verkligen inte de tar en synlig UC nu också och frågan är varför det blev avslag? Jag har inga betalningsanmärkningar, dock är betalkoll maxad, de kanske går på den krediten och då är den ju slut isåfall....ska ringa collector och fråga

Uppdatering: Stadium outlet använder sig av Walley, jag beställde ett par skor där och valde dem som faktura då jag vill ha hem produkten innan jag betalar, blev nekad....hoppas verkligen inte de tar en synlig UC nu också och frågan är varför det blev avslag? Jag har inga betalningsanmärkningar, dock är betalkoll maxad, de kanske går på den krediten och då är den ju slut isåfall....ska ringa collector och fråga
Kan nog inte stämma att de beror på betalkoll, jag har maxad betalkoll och beställde också från stadium för typ 2h sen bara, en summa på 2000kr. Blev godkänt direkt. Tillägger att jag har 2 misskötta krediter samt 1 missbrukat bankkonto, men jag har inte fått nån upplysning på mig. Gjorde även ett köp i början på november via Walley och har inte mottagit någon upplysning efter de heller.

Senast ändrad:
De tog Creditsafe på mig dock en annan webb butik.

Följer med spänning :)

Jag handla på Sportshopen.com och valde Walley faktura delbetalning. Creditsafe togs. Jag har inte betalkoll sen tidigare.

Uppdatering2: Har ringt och pratat med dem och enligt dem så var min inkomst för låg för att kunna göra faktura köp, han förklarade också att Walley har ingenting med betalkoll att göra utan det är helt enkelt en betaltjänst från collector bank där du får dina fakturor för tjänster hos dem, tex kreditkort, betalkoll....de tar en mini-uc endast så det kommer inte påverka ditt kreditbetyg negativt alls, utan bli en UC som ej registreras.

Uppdatering2: Har ringt och pratat med dem och enligt dem så var min inkomst för låg för att kunna göra faktura köp, han förklarade också att Walley har ingenting med betalkoll att göra utan det är helt enkelt en betaltjänst från collector bank där du får dina fakturor för tjänster hos dem, tex kreditkort, betalkoll....de tar en mini-uc endast så det kommer inte påverka ditt kreditbetyg negativt alls, utan bli en UC som ej registreras.
Vad hade du för inkomst?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp