- Meddelanden
- 3 321
- Mottagna reaktioner
- 3 335
- Poäng
- 1 957
De förklara saken!Om du har betalkoll sedan innan får du ingen upplysning. Sedan är det nylansering. Så kanske ändrat upplysning till annat.
tackDe förklara saken!Om du har betalkoll sedan innan får du ingen upplysning. Sedan är det nylansering. Så kanske ändrat upplysning till annat.
tackHar maxad betalkoll. Betyder det att jag inte kan använda detta?Om du har betalkoll sedan innan får du ingen upplysning. Sedan är det nylansering. Så kanske ändrat upplysning till annat.
Jag har maxad betalkoll och kan använda detHar maxad betalkoll. Betyder det att jag inte kan använda detta?

Okej tackJag har maxad betalkoll och kan använda det![]()

För mej har de inte tagit någon alls, iallafall inte när jag handlat på apoteket.se.Okej tack
Man blir ju lite fundersam vad dom tar för upplysning... Någon typ måste det ju vara.
Kanske avaktar lite tills någon har upplevt vad det är för typ.

Jag beställde produkter från Topformula nyligen och valde faktura det togs en Creditsafe så detta är gamla Collector faktura.Okej tack
Man blir ju lite fundersam vad dom tar för upplysning... Någon typ måste det ju vara.
Kanske avaktar lite tills någon har upplevt vad det är för typ.
Skickat en faktura på betalning till betalkoll och fick faktura att betala fr walley månaden efter. Så inte bara online!Det är inte gamla betalkoll.
Walley är deras plånbok för online köp. Det var inte betalkoll.
Walley är för onlinebetalningar. Du kan inte betala någon skuld med Walley som du gör med betalkoll.Skickat en faktura på betalning till betalkoll och fick faktura att betala fr walley månaden efter. Så inte bara online!
Det är precis det jag gjorde. Så håller inte med.Walley är för onlinebetalningar. Du kan inte betala någon skuld med Walley som du gör med betalkoll.