Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Wahlbeck vs Nordax

Nä det ska gudarna veta att det inte blir och skulle en journalist ringa mig så skulle nog den undra om jag är helt dum i huvudet när det gäller lån och det man sitter i
Men är en envis en och jobbar vidare på vägen mot ett någotsånär normal ekonomi

Har läst artiklarna.. detta är ju bara konstigt. Ta ett lån i hop om att förtaget går i konkurs? Inte betala för den höga räntan? Det var nog det dummaste ursäkt jag hört på länge? Så där kanske skulle jag resonera för några år sedan.. det är väl bara o inse att han har en bråkig ekonomi och kan inte betala och hittar på ursäkter. Precis som jag gjorde en gång i tiden.

Det fanns en journalist som ville ha hjälp med sanningen om sms-lån/dyra lån får P1. Men tror ingen ville prata med honom.

Väldigt stor skillnad på intervjuerna i Expressen kontra Göteborgs-Posten (ursprung Hallandsposten). Man undrar ju om de intervjuat samma person... i GP står det att han tänker betala så fort han sålt huset och att bestrida i Tingsrätten var mer som ett statement.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp