- Meddelanden
- 3 465
- Mottagna reaktioner
- 2 276
- Poäng
- 1 557
Nu dillar du väl? Det syns inte vilka lån man har på en Bisnode upplysning. Inkomst, underskott, och förfrågningar syns.Ja, det gör dom
Nu dillar du väl? Det syns inte vilka lån man har på en Bisnode upplysning. Inkomst, underskott, och förfrågningar syns.Ja, det gör dom
Nu dillar du väl? Det syns inte vilka lån man har på en Bisnode upplysning. Inkomst, underskott, och förfrågningar syns.
Jo, den wästgöta tar. Dom ser mitt lån på brixo t.exNu dillar du väl? Det syns inte vilka lån man har på en Bisnode upplysning. Inkomst, underskott, och förfrågningar syns.
Jula Holding har gått in som näst största ägare för MoankMoank har tagit över Wästgötas låneavtal står det i brevet jag fick hem idag. Kommer de börja rapportera till UC då? Jag misstänker det och det värsta är att de i så fall inte gör något juridiskt fel, eller hur?
Nej dom får ju välja vilka kreditupplysningspartner dom vill.
Har Wästgöta lagt ner då?
Had jula tagit över Moank är det bra. Då är det fortfarande wästgöta som styr. Tvärtom hade varit jobbigt.Jula Holding har gått in som näst största ägare för Moank
Startsida - Kaptena
Vi på Kaptena brinner för att utveckla det svenska ekosystemet för onoterade värdepapper. Det ska vara enkelt att starta, driva, äga och investera i onoteradewww.kaptena.se
Fast egentligen vore ju det bästa att alla lån, krediter och avbetalningar syns på alla upplysningar. Då minskar risken för överskuldsättning och marknaden för högkostnadskrediter.Had jula tagit över Moank är det bra. Då är det fortfarande wästgöta som styr. Tvärtom hade varit jobbigt.
Bara hoppas dom inte rapporterar denna till UC nu. Förstör hela deras affärsmodell.