Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

Slut på pengar? Svårt att se någon annan förklaring.

Nej, han ska inte vara orolig. Det där är beviljat, förklaringen är bara att dom gör slumpmässiga kontroller och han fick skicka in sitt kreditz betyg.
Jag är rätt säker på att det bara kundservice som är sega. Det har ju trots allt "bara" gått en dag sen han sökte.

9 på kopian = 10 på min upplysning...Ändå inget direktbeslut. Jösses....Hur tuffa har dom blivit?

Vad jag kan se är betyget 9 på båda ställena. Har fortfarande inte fått återkoppling. Nu skall jag inte ha lånet, så hoppas man kan tacka nej?

Vad jag kan se är betyget 9 på båda ställena. Har fortfarande inte fått återkoppling. Nu skall jag inte ha lånet, så hoppas man kan tacka nej?

Du kan alltid utnyttja ångerrätten och betala tillbaka inom 14 dagar även om dom betalar ut.

Du kan alltid utnyttja ångerrätten och betala tillbaka inom 14 dagar även om dom betalar ut.

Aha , får man tillbaka även uppläggningsavgiften då? Eller hur funkar det? Trodde man skulle få ett erbjudande som skulle signeras , vet ju t.ex. inte vilken räntesats de erbjuder etc.

Så snart du har skickat in din ansökan så behandlas den av vårt ansökningssystem. Kan vi godkänna det önskade lånet så presenteras ett låneerbjudande. Detta låneerbjudande är aktivt i 30 dagar. Först när du har signerat låneerbjudandet med BankID gör vi en utbetalning till dig. Utbetalning tar vanligtvis 1-3 bankdagar, beroende på mottagande bank. Utbetalning görs endast till det bankkonto som du uppgett i ansökan.

Aha , får man tillbaka även uppläggningsavgiften då? Eller hur funkar det? Trodde man skulle få ett erbjudande som skulle signeras , vet ju t.ex. inte vilken räntesats de erbjuder etc.

Har du inte signerat ett skuldebrev så har du inget lån. Då är det bara meddela dom att du inte kommer skriva på eftersom det löst sig på andra sätt.

Det är faktiskt sjukt. Fredag imorgon trots allt...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp