Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

Jag kan säga att har man god kontakt med sin bankman så kan han avråda till lån på så kallade (yttrehändelser ,riskprognos) innan uc tas onödigt ta en uc om en bank redan vet eller?

Det är lite svårt att följa vad du försöker få fram.
Vad skulle försäljaren på banken göra? Dom vill sälja produkter, inte ge hypotetiska svar om vilket pris det blir innan dom har alla förutsättningar.

Jag kan säga att har man god kontakt med sin bankman så kan han avråda till lån på så kallade (yttrehändelser ,riskprognos) innan uc tas onödigt ta en uc om en bank redan vet eller?
Det blir lite svårt att göra det online på nästan alla banker.
Förutom Tex Balanzia kan man maila och fråga om sina förutsättningar och fråga om man får beviljat eller inte (innan UC tas)

Men dem flesta banker svarar att dem går efter en individuell bedömning och en kreditupplysning behöver tas.

Wästgötafinans är riktigt bra!

Fick 50 000 kr i lån i feb, har dock betalat av allt idag. Har varit lätta att göra med och extra amorterat utan ränta. Trevlig kundtjänst också!

Målet nu är att få ett lån på ca 200-250 k så jag blir helt skuldfri på uc

Pala87 vad hade du för förutsättningar, undrar mest hur många förfrågningar du hade.

Jag har just nu 6 ff på Bisnode och har ändå 8 i betyg. Det är en ff för faktura, en från frogtail och resten från Blancogivarna vid Advisa ff. Seveday leder ligan. Har haft 8 hela tiden. Makes no sense. UC skulle ha varit hårdare.

Minns inte riktigt men under 300 spänn tror jag. Då kan man logga in under ett helt år och se vad som händer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp