Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

En fråga.

Ni som har den här aktören Wästgöta eller Brabank. Båda godkänner ju upp till 300.000 (?) och båda kör Bisnode och är lite alternativa.

Vilken av dessa är lättare att få beviljat lån hos? Vad är er upplevelse?

En fråga.

Ni som har den här aktören Wästgöta eller Brabank. Båda godkänner ju upp till 300.000 (?) och båda kör Bisnode och är lite alternativa.

jag gissar att Brabank är lättare, tar dom bara Bisnode som Wästgöta? länken till villkoren fungerar inte så jag har lite svårt att se vad som gäller.
någon påstod i en annan tråd att det var samma bank men det låter väldigt osannolikt då Wästgöta ägs av Jula med bas i Skara, Brabank har bas i Bergen, Norge

jag gissar att Brabank är lättare, tar dom bara Bisnode som Wästgöta? länken till villkoren fungerar inte så jag har lite svårt att se vad som gäller.
någon påstod i en annan tråd att det var samma bank men det låter väldigt osannolikt då Wästgöta ägs av Jula med bas i Skara, Brabank har bas i Bergen, Norge

Ja båda tar 100% Bisnode. Men jag tänkte söka hos en av dom när min Bisnode är bättre, du föreslår Brabank alltså?

Ja båda tar 100% Bisnode. Men jag tänkte söka hos en av dom när min Bisnode är bättre, du föreslår Brabank alltså?
såg att Brabank är ganska så hårda också. mitt antagande om att Brabank skulle vara lättare baseras egentligen bara på att dom har högre exempelränta och då har råd att ta större risker. var ju ganska så många som har fått avslag av Wästgöta, men så även Brabank.
söker nog 500k hos Brabank i januari när jag har 0ff, verkar ju inte gå att höja eller ta nytt hos Wästgöta där jag har 200k

såg att Brabank är ganska så hårda också. mitt antagande om att Brabank skulle vara lättare baseras egentligen bara på att dom har högre exempelränta och då har råd att ta större risker. var ju ganska så många som har fått avslag av Wästgöta, men så även Brabank.
söker nog 500k hos Brabank i januari när jag har 0ff, verkar ju inte gå att höja eller ta nytt hos Wästgöta där jag har 200k
Det är endast vid Brabanks mastercard det tas bisnode, kollade med supporten och det tas UC vid lån.

Jaha så bra Bank = bara kreditkort Bisnode.
Wästgöta = Bisnode.
Då är ju Wästgöta dit man ska dra iväg en ansökning. Helt klart.

En fråga.

De tog uc på mig men wöstgöta tog bisnode

Jaha så bra Bank = bara kreditkort Bisnode.
Wästgöta = Bisnode.
Då är ju Wästgöta dit man ska dra iväg en ansökning. Helt klart.
Oh yes! Det är Wästgöta jag räknar med när jag behöver fixa till kontantinsatsen så småningom. Om de fortfarande bara tar Bisnode då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp