Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

Jag blev nekad Wästgöta tyvärr
Hade 5 i betyg (runt 500 i score)
21 eller något i risk
Så inte så bra, i risk iallafall
Tack för denna input, då ska jag avvakta så länge jag bara kan, har 546 i score, tror inte heller jag skulle bli godkänd, tack för att du delar med dig

Tack för denna input, då ska jag avvakta så länge jag bara kan, har 546 i score, tror inte heller jag skulle bli godkänd, tack för att du delar med dig
Jag hade även 2 eller 3 ff hos Bisnode.
Taxerad Inkomst var låg kanske: 218.000 för förra året.
Och ganska högt underskott så kanske var det också

Ingen som har lån hos dom som vet om de sedan syns på uc? Om man söker på ett högt belopp kan man bli erbjuden ett lägre om man inte får de höga beloppet?

Vad jag läst så ska det inte finnas på UC eftersom dom tar bisnode. Kan inte sw mitt lån där men det är ganska färskt.

Jag sökte på ett belopp på 100.000kr med kreditvärdighet 6 av 10 (10 är högst). Jag hade 4 förfrågningar och en årsinkomst på 464.000kr och ett underskott på 9.000kr.

Fick inte 100.000kr beviljat men blev erbjuden 50.000kr istället med en ränta på 12,8%. Ansökte om ett lån till att lösa andra. Tror dom beviljar lättare till lägre ränta om man tar renovering istället. Det är ju ändå jula koncernen som äger wästgöta.

Kreddy visar fortfarande mars för mig :/

Ingen som har lån hos dom som vet om de sedan syns på uc? Om man söker på ett högt belopp kan man bli erbjuden ett lägre om man inte får de höga beloppet?
jag kan nu bekräfta 100% att lånet inte syns på UC

eller tror ni Untie är lättare?
Står mellan dessa två..
Vad har du för inkomst, antal förfrågningar på bisnode?
Untie känns svårare (vad man har läst på forumet) men kan ha fel

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp