- Meddelanden
- 625
- Mottagna reaktioner
- 412
- Poäng
- 527
Jag har 5 ff på Bisnode och har 8. Den ändrades inte efter min senaste Advisaansökan, då Bra Bank och Sevenday drog i växeln.
Fem frågor har jag.Hur många förfrågningar har du på Bisnode om du har betyg 8?
Det är helt absurt faktiskt. Jag har ifrån Tryggkredit och Creditstar 17 förfrågningar på ett år. Det är löjligt.
Vill bli av med Tryggkredit pga att dom tar en ny Bisnode för varje uttag så irriterande. De är dock inte ensamma om det....
S&A bör vara Lånebutiken,hade hos dom förut. Och tror även Risicum gör så, hade dem också tidigare. Tycker det är dåligt så klart det blir många ff om man har en kredit och vill göra uttag om de gör på detta sätt...Vilka gör mer så?
Ja helt sanslöst då för de tar nya vid uttag. Egentligen är grundproblematiken att Bisnode är ett light-UC med sparade förfrågningar.Det är helt absurt faktiskt. Jag har ifrån Tryggkredit och Creditstar 17 förfrågningar på ett år. Det är löjligt.
Jag gjorde en ansökan nyss (40 000 kr på 6 år) och fick svar att de behöver behandla min ansökan manuellt. Någon som varit med om det och vet vad som brukar föranleda det? Jag valde att jag vill lösa andra lån, jag har en Bisnode-score på 8 och inkomst 535 000 hos Bisnode.
Jag gissar att det blir på måndag som de återkommer som tidigast, eller arbetar de även helg?