Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

@IHope, jag hade detta i betyg hos Bisnode
Beräknad kreditrisk: 8 (God kreditvärdighet)

Jag har 5 (som är bra/god kreditvärdighet) så kanske ska vänta till senare i år...
Jag har ganska högt underskott (46.000) med inkomst på 218.000 så då ser banken att jag har betalat en hel del ränta, förra året iallafall...

jag signerade avtalet natten till igår, pengarna (200.000) på kontot idag.
nu hör det inte till detta men fick även besked om att 12000kr idag har utbetalats från en investering, så får in över 247000kr på kontot denna månad :)
skönt att ligga på plus på kontot i några dagar i alla fall innan alla räkningar är betalda

Jag har 5 (som är bra/god kreditvärdighet) så kanske ska vänta till senare i år...
Jag har ganska högt underskott (46.000) med inkomst på 218.000 så då ser banken att jag har betalat en hel del ränta, förra året iallafall...
Jag provade och fick avslag :(

Jag citerade mig själv och skrev vad jag hade för förutsättningar ovan (i citeringen) :)
haha, sorry, var lite stressad och upptagen med annat när jag läste så missade helt att det var dig själv som du citerade.
men det var låg inkomst och högt underskott, hur mycket sökte du?

haha, sorry, var lite stressad och upptagen med annat när jag läste så missade helt att det var dig själv som du citerade.
men det var låg inkomst och högt underskott, hur mycket sökte du?
Mm jo
Hade föräldrapenning förra året några månader och lön men jag har inte den bästa lönen heller. Tyvärr tror jag inte att jag kan få högre lön än 300.000 där jag jobbar.
I år kommer min lön troligtvis bli högre för att jag jobbar hela året.
Sökte 150.000. Kanske var för mycket. Såg nu på upplysningen att min kreditrisk var 4 - kan vara det och kombination med högt underskott och ganska låg inkomst

Jag gjorde en ansökan nyss (40 000 kr på 6 år) och fick svar att de behöver behandla min ansökan manuellt. Någon som varit med om det och vet vad som brukar föranleda det? Jag valde att jag vill lösa andra lån, jag har en Bisnode-score på 8 och inkomst 535 000 hos Bisnode.

Jag gissar att det blir på måndag som de återkommer som tidigast, eller arbetar de även helg?

Hur många förfrågningar har du på Bisnode om du har betyg 8?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp