Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

Första extra amorteringen på 5000 kr gjordes idag.

Trevlig kundtjänst och bra bemötande

Ringde och fick alla uppgifter. Så kan använda samma varje gång.

Förra höstenvar ekonomin kaos o mängder med lån hos flera lånegivare med hög ränta.
Bestämde mig att sluta spel o har amorterat kraftigt.

Förra hösten i nov hade jag 400 000 i lån o lite till med 340 000 kr årsinkomst.

Nu på uc kommer jag ha 245 000 kr som syns med 366 000 i årsinkomst när uppdateringen sker. Har enbart 2 lån med 5,8 % ränta på båda med ca 2800 kr i månaden.

Tanken är att samla dessa till en låg ränta

Ansökte nyss. Testade 100.000 för att rensa så min UC blir bättre. De använder inte UC så tyckte det var värt att testa.

Manuell granskning kom upp som svar och att dom återkommer på mejl eller telefon. Så inte blankt nej, någon annan som testat och fått samma svar? Vad är era erfarenheter av wästgöta finans?

Ansökte nyss. Testade 100.000 för att rensa så min UC blir bättre. De använder inte UC så tyckte det var värt att testa.

Manuell granskning kom upp som svar och att dom återkommer på mejl eller telefon. Så inte blankt nej, någon annan som testat och fått samma svar? Vad är era erfarenheter av wästgöta finans?

Jag fick också manuell granskning, tog väl typ en arbetsdag innan det kom mejl om att jag var beviljad och kunde signera låneavtalet med bank-id.

Min erfarenhet är hittills god, räntan är inte den lägsta men å andra sidan slipper man UC. Kundservicen svarar snabbt och trevlig på mejl. Fått inbetalningsuppgifter för att göra extra amorteringar när jag så önskar.

Har 30.000 på 2 år. 10.5% i Effektiv ränta.

Tack för svar! Vad hade du för förutsättningar? Var det 30 du sökte eller sökte du mer?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp