Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

Är tydligen kompletterad och godkänd nu, loggade in. Inget mail eller samtal med komplettering dock

Har väl inga planer på att ta lånet, mest nyfiken att se vad för ränta som erbjuds. Ser det som en fältstudie :D

Det är alltid kudos för er som tar "smällarna" för laget här på forumet :D Utan er hade det aldrig gått det här ;)

Det är alltid kudos för er som tar "smällarna" för laget här på forumet :D Utan er hade det aldrig gått det här ;)

Beviljad idag, 10.5% ränta. 30.000 kr återbetalningstid på 2 år. Totalt att återbetala 34.454 kr, månadskostnad 1448 kr.

Förutsättningarna var
Deklarerad inkomst 252.000
Bisnode FF 1st (BraBank tydligen, inte Tele2)
0% risk på Bisnode

Den manuella granskningen krävde inga kompletteringar från min sida, verkar bara varit någon på banken som manuellt kollat mina uppgifter.

Slut på meddelande :D

Det var inte fy skam! Bra jobbat, helt OK förutsättningar på den tycker jag!

Någon som vet vad ”kontoreferensnummer” är? Dom vill att jag ska ange det i manuell hantering!

Det var inte fy skam! Bra jobbat, helt OK förutsättningar på den tycker jag!

För att göra undersökningen komplett har jag signerat låneavtalet, stod att pengarna skulle komma inom 1-3 bankdagar.

Fortsättning följer alltså :D

Fick svar att wästgöta inte rapporterar in till uc

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp