Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

2, inte så många men hade oturen att mina långivare rapporterar in till Bisnode vilket trycker ner mitt betyg.

Hade du justerat ditt underskott? Ett högt underskott slår jävligt högt på betyget hos Bisnode.
Tillsammans med maxade kreditkort.

Hade du justerat ditt underskott? Ett högt underskott slår jävligt högt på betyget hos Bisnode.
Tillsammans med maxade kreditkort.
Konstigt nog fanns inte ens underskott med på upplysningen, blev väldigt förvånad över det. Har dock inte så stort underskott 37k. Har inga kreditkort som Bidnode har kännedom om.

Sökte 200.000 idag för lite lösen av småskit man dragit på sej. Inga problem alls. 8 i betyg på bisnode med 2 ff på nån telefon och st1 Mastercard. Årsinkomst på 607k med huslån på 1.2 miljoner och billån på 200.000 samt blanco på 205.000.

Sökte 200.000 idag för lite lösen av småskit man dragit på sej. Inga problem alls. 8 i betyg på bisnode med 2 ff på nån telefon och st1 Mastercard. Årsinkomst på 607k med huslån på 1.2 miljoner och billån på 200.000 samt blanco på 205.000.
Vad fick du för ränta?

Varför har inte ferratum rapporterat än till uc? Skulle synas vid denna månads uppdatering på uc. Men när jag titta så såg jag inget.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp