Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

Bra fråga, ingen aning. Tycker de är så konstiga men det är min erfarenhet sedan november 2019 i varje fall. Bara bättrat mitt betyg med 1 punkt var tredje månad 6:e/7:e på månaden.
Så du menar att inkomstuppgifter kan uppdateras idag men att själva betyget släpar efter?

Så du menar att inkomstuppgifter kan uppdateras idag men att själva betyget släpar efter?

Det är så jag vet utav egen erfarenhet. Ska du söka hos dom? Med vilket betyg?

Min inkomst och betyg uppdaterades faktiskt samtidigt idag klockan 9. Men när en aktör för en upplysning via Bisnode har det hänt att det varit några dagar gamla uppgifter.

Det är så jag vet utav egen erfarenhet. Ska du söka hos dom? Med vilket betyg?

Min inkomst och betyg uppdaterades faktiskt samtidigt idag klockan 9. Men när en aktör för en upplysning via Bisnode har det hänt att det varit några dagar gamla uppgifter.
Jag orkar inte köpa Bisnode då det är en skittjänst. Kommer försöka söka bara jag vet att allt är uppdaterat hos Bisnode (inkomst 2020 och betyg kopplat till det). Väntar till måndag till att söka.

Creditsafe är bra genom att de har en logg där man ser datum för förändringar, de verkade vara snabba i år att justera Scoring, samma dag som nya inkomstuppgifter, tagit 2 dagar tidigare år.

Min Creditsafe är med justerat - till 97....Till vilken nytta dock när inte en jävel tar Creditsafe längre liksom.

Gällande din Bisnode så handlar allt om förfrågningar. Jag har 960.000 i årsinkomst, justerat ner underskott till ca 6% och jag har nu 4-5 synliga förfrågningar men ändå en 7:a i betyg. När nästa förfrågning försvinner nu 20:e augusti bör jag ta ett skott till en åtta.

Korpen.

Du kan ju alltid välja betalningssätt faktura - se ditt betyg och sen använda dig utav 14-dagars ångerrätt :D

Korpen.

Du kan ju alltid välja betalningssätt faktura - se ditt betyg och sen använda dig utav 14-dagars ångerrätt :D
Sitter ochså på en 7a, Har 144000 förra året (2019 - Pissig inkomst vet, studerar)
Har ca 20 FF på bisnode? o_O

Sitter ochså på en 7a, Har 144000 förra året (2019 - Pissig inkomst vet, studerar)
Har ca 20 FF på bisnode? o_O

Det är ju detta som är så jävla sjukt. Jag och du har samma betyg - Jag har 1.000.000 drygt i inkomst - inget underskott i princip och 4 förfrågningar.

Står det när du luggar in på www.minupplysning.se att du har en sjua?

Det är ju detta som är så jävla sjukt. Jag och du har samma betyg - Jag har 1.000.000 drygt i inkomst - inget underskott i princip och 4 förfrågningar.

Står det när du luggar in på www.minupplysning.se att du har en sjua?
Hahah ja det är jävligt skumt, Dock kanske mina ev. Inte uppdaterats än då inkomsten uppdaterades idag, kanske tar en stund för resten att komma ikapp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp