Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Wästgötafinans, kreditupplysning är Bisnode.

Nu vet jag att dessa inhämtar upplysning via Bisnode men är det någon som ansökt med stora befintliga skulder hos UC och fått beviljat?

Nu vet jag att dessa inhämtar upplysning via Bisnode men är det någon som ansökt med stora befintliga skulder hos UC och fått beviljat?

Allt handlar om ditt betyg hos Bisnode. Om du så har 10 millen hos UC.

Har du 8a och uppåt lär det gå bra.

En del UC och bisnode lån/krediter syns på bisnode (full bisnode typ) vet bara att Ikano (från UC) syns via bisnode

Men Wästgöta tog för ett år sedan en mindre bisnode (då kreditengagemang ej syns) vet inte om dem tar samma nu dock?

En del UC och bisnode lån/krediter syns på bisnode (full bisnode typ) vet bara att Ikano (från UC) syns via bisnode

Men Wästgöta tog för ett år sedan en mindre bisnode (då kreditengagemang ej syns) vet inte om dem tar samma nu dock?

Fick du lån via dom? Vilket betyg sökte du med?

Fick du lån via dom? Vilket betyg sökte du med?
Sökte då jag hade betyg 5. Betyget gick ner till 4.
2-3 ff hade jag då.
Har betyg 5 nu igen.
Men sökte då för nästan ett år sedan vi inte visste vad dem hade för krav. Avslag.

Sökte 45k

Förutsättningar:
231k taxerad. Skickade anställningsavtal som visade 22 900kr fast lön.
Underskott: 22k

0 FF hos bisnode
Inga skulder hos bisnode
6 i betyg

blev beviljad till 10,75%

Otroligt nyfiken hur mycket du hade kunnat få beviljat, om det var max eller om du hade kunnat få mer. När var det du sökte?

Otroligt nyfiken hur mycket du hade kunnat få beviljat, om det var max eller om du hade kunnat få mer. När var det du sökte?
Ja , känns inte som att man borde få mer med bisnode. Däremot fick jag ju ingen skamlösts om man jämför med andra , så känns som att de hade kunnat riskera högre belopp med högre ränta.

Sökte för en vecka sedan ungefär. Tog ett tag, hade inte möjlighet ty svara när de ringde de första dagarna. Sedan ringde jag upp o de ville dubbelkolla så allt stämde då jag sökte med ett nyskapat BankID. Tog några timmar till Mail om anställningsbevis kom. Sedan dagen efter beviljat

Gissar på att mina 0FF på bisonode spelar in. Men spännande att jag blev beviljad med en 6a till en medelränta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp