Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

wästgöta - kreditz?

Det måste det nog inte. Har ingen aning. Fick mitt utbetalt till det konto de kollade kreditz med.

Har noll koll på denna aktör men ser ni nämner bisnode och det står ju även på hemsidan. Men... Jag antar om man blir beviljad, att själva lånet syns på uc?

Hej

Jag blev beviljad hos Wästgöta. Fick lånet utbetalat i november-19
Det blev endast en bisnode-förfrågan och lånet syns ej på UC.

Har noll koll på denna aktör men ser ni nämner bisnode och det står ju även på hemsidan. Men... Jag antar om man blir beviljad, att själva lånet syns på uc?

Stämmer. Krävs dock ett högt Bisnodebetyg. 8:a....

Endel har väl fått på betyg 7 men kanske lägre belopp då.

Hade 7a. Kunde fått 300k, men pga vikariat blev det 200k. Så inga problem med en 7a . Tror flera saker spelar in här. Inte bara betyget. Hade inkomst på 434k och överskott på 206k, vilket säkert bidrog en hel del!

Fast du hade en 7:a på upplysningskopian right? Det motsvarar ju ofta en 8:a eller högre när du själv kollar din score på Wästhöta.

Tyvärr är det så. Det finns en stor tråd om just Wästgöta där det finns ett 20-tal exempel, man har 9:a eller 8:a när man loggar in på sin upplysning på Bisnode men sen när man får kopian har man en 8:a eller 7:a eller till och med 6:a
Dom kör någon egen märklig modell.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp