Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

wästgöta - kreditz?

hej,

kräver wästgöta alltid att man också bekräftar sin inkomst via kreditz? Kreditz verkar vara en form av instantor vilket får en att rygga tillbaka lite...

Jag fick det. Du kan ladda ner appen och koppla upp ditt konto så ger den dig ett betyg.

Jag fick det. Du kan ladda ner appen och koppla upp ditt konto så ger den dig ett betyg.

6.0 very good står det på mig. Vad baserar den sitt betyg på? Hur mycket man har på kontot eller vadå?
Vad hade du för betyg på Wästgöta när dom godkände dig?

@Terry_ den går väl igenom inkomster och utgifter antagligen. Men Wästgöta vill bara bekräfta inkomst enligt deras komplettering. Hade också 6 om jag minns rätt. Hade vid tillfället ingenting på det kontot så det spelar nog ingen större roll.

Jag har också 6 men står bara Good

Tack för svar :)!

Måste wästgöta lånet betalas ut till det konto som man har kollat med kredits? Har två banker för att i framtiden kunna visa en bra bild på mitt lönekonto inför framtida bolån. Det ena visar en bra inkomst, normala utgifter och ett stort sparande. Det andra visar en stor insättning och en stor summa betalar till skuldsaneringen varje månad. Vill kunna få in ett Wästgöta lån till det mindre bra kontot.

Så länge du har ett bra betyg (9 eller 10) så tror jag inte att det andra kommer & spela någon roll.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp