Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vw finans billån bisnode

Tror så med men undrar om nån vet eller hört ang köp med märkesfinansiering bmw / vw hos icke samarbetande bilfirma. Jag vet att företaget ja jobbar för har leasing/ billån via volvofinans och köpt nya caddys vw på vw helt nya, har även ett citat från en person på flashback som sa sig inte ha någon deklarerad inkomst vid ansöknings tillfället men fast jobb sedan 4 månader. CITAT från flashback----___
Precis ringde BMW finans, och fick positiv svar!
Man får ta en billån, även om man har hittat bil hos någon annan bilhandlare, behövs inte ens va en BMW.
Jag fick 5% i ränta, helt ok på tanke att jag vill ha avbetalning i 4 år, 100k, och fick bra jobb bara för några månader sen (var på bemanning förre).
Citera

Svara

Enda jag vet är att det brukar funka med billån från tex nordea eller swedbank oavsett bilaffär.

Jag köpte en Saab via en bilfirma.
Jag sa att jag vill köra avbet via VW Finans och det var inga problem

Okej, oyster syns avbetalningen / syndes på uc, var det en firma som inte säljer nya vw du köpte saaben på?

Någon som på det senaste köpt/ leasat vw och vet vilken upplysning de tar? Är det bisnode fortfarande?

Någon som på det senaste köpt/ leasat vw och vet vilken upplysning de tar? Är det bisnode fortfarande?
Har precis blivit beviljad privatleasing av en Audi -19 . Har inte fått förfrågandekopia än. Återkommer när jag får det.
Lustigt att man inte kan ta ut 1000kr från sitt Credwaykonto som man alltid skött betalningarna till samtidigt som man kan ”köpa” en ny bil ☺️

Har precis blivit beviljad privatleasing av en Audi -19 . Har inte fått förfrågandekopia än. Återkommer när jag får det.
Lustigt att man inte kan ta ut 1000kr från sitt Credwaykonto som man alltid skött betalningarna till samtidigt som man kan ”köpa” en ny bil ☺️

Vad tog dom för upplysning? Och vet Du vad deras inkomstkrav var? Vilken Audi var det... en A1:a eller???? :D:p:D

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp