Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vräkning KFM

Hyresnämnden har med allra största sannolikhet inte skrivit i sitt beslut "detta beslut förbjuder en avhysning före 24 12 31".
Jag har nu ringt kronofongden och de säger att hyresnämdens beslut är högre och att domstolens beslut gäller. Han sa att de inte kommer besluta om avhysning förre den datumet. Han sa att jag kan skicka in beslutet till kronofongden.

Kommer det inte att ta lång tid då? Vilket bör gynna dig?

Kommer det inte att ta lång tid då? Vilket bör gynna dig?
Jag fick uppskov till sista december av hyresnämnden. Enligt kronofongden så är det beslutet som gäller och att de inte avhysa mig före det datumet. Så jag har nu mer än 2 månader på mig att hitta annan boende. Jag var på visning igår och de gillade mig. Men så fort betalningsanmärkning kom fram så vsr det kört. Så jag måste ha mycket tur för att hitta ett boende.

Jag fick uppskov till sista december av hyresnämnden. Enligt kronofongden så är det beslutet som gäller och att de inte avhysa mig före det datumet. Så jag har nu mer än 2 månader på mig att hitta annan boende. Jag var på visning igår och de gillade mig. Men så fort betalningsanmärkning kom fram så vsr det kört. Så jag måste ha mycket tur för att hitta ett boende.
Vad hände med dig till slut?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp