Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vräkning i samband med att hyreskontraktet går ut

Om det är Påväg att bli vräkning i samband med att hyreskontraktet går ut vad händer då?

Kan du inte ta hjälp utav kommunen, socialtjänsten?..

Har aldrig blivit vräkt , men vet att socialtjänsten har skyldigheter till att hjälpa till i såna situationer.

Precis, ring din socialtjänst. De får även information om vräkningar, så de kommer försöka kontakta dig.

Precis, ring din socialtjänst. De får även information om vräkningar, så de kommer försöka kontakta dig.

Att dom får info stämmer, att dom försöker kontakta någon skulle jag inte ta gift på..

Rent generellt tar en komplett vräkningsprocess ca 2 månader, lite beroende på metod. Som snabbast från handräckningsansökan till att låset är bytt ganska precis en månad

Rent generellt tar en komplett vräkningsprocess ca 2 månader, lite beroende på metod. Som snabbast från handräckningsansökan till att låset är bytt ganska precis en månad

Beror väl på om dom samarbetar, grannen försökte vräka någon hyresgäst tog mycket längre än så.

Beror väl på om dom samarbetar, grannen försökte vräka någon hyresgäst tog mycket längre än så.

Det är delgivning av föreläggandet som kan få det att dra ut på tiden. Med lite extra krut kan det vara löst på ca 50 dagar oavsett sammarbetsnivå, sedan själva avhysningen ca 30 dgr

Det är delgivning av föreläggandet som kan få det att dra ut på tiden. Med lite extra krut kan det vara löst på ca 50 dagar oavsett sammarbetsnivå, sedan själva avhysningen ca 30 dgr

i teorin kanske men inte vad jag såg i verkligheten.

möjligen saker som bestreds tog iaf ett år innan polis kom med.

i teorin kanske men inte vad jag såg i verkligheten.

möjligen saker som bestreds tog iaf ett år innan polis kom med.

Bestrida det och sånt tar det såklart lång tid. Snabbast möjliga är ganska precis en månad. Vet inte om jag sett det. Dessutom brukar hyresvärden väntar rätt länge innan dom ens börjat

Ta hjälp av hyresgästföreningen? Känns om man bestrider osv kan fördröja allt länge.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp