Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Volvokort, någon som vet hur det fungerar överföring?

Okey, men jag var lite intresserad av det aktuella beloppet med tanke på att det inte togs en full UC. Tänkte om man kunde dra någon slutsats utifrån det. Jag trodde nämligen att Santander alltid tog en full UC.
Ingen full UC, det är ungefär som resurs banks tog en Bisnode, vid kreditkortet när jag handlade en säng på avbetalning , då fick ja hem ett kort där det står att beviljat belopp på 30 000 kr när ja sökte på 40 000 kr

Tack för svaret Fina! :)

Jag undrar var gränsen går för när de tar en full UC? Det kan väl ändå inte vara så att det bara tas en UC13 oavsett belopp?

En miniuc innebär det att de kan se hur många förfrågningar man har? eller det påverkar inte alls? Kan någon besvara detta?

En miniuc innebär det att de kan se hur många förfrågningar man har? eller det påverkar inte alls? Kan någon besvara detta?

En UC13, eller mini-uc som den även kallas, ses inte av någon annan och ska inte påverka ditt betyg hos UC.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp