Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Volvo Leasing, UC? Hur hårda är dom

En liten input för allmän leasing..
Igår leasade jag en bil men var på håret att det gick igenom.. var Hedin bil och var övertygad om att det var dnb finans, har nämligen billån där och leasade även från dom och samma firma för tre år sedan. Men vid leasing numer är det Danske bank och dom var rätt hårda, ifrågasatte hela ekonomin, vad blancon gått till mm..
Förstod inte och blev rätt nervös, men löste sig till slut ändå. Så lite tips om det är aktuellt..
Hedin bil har flera samarbetspartners beroende på bil. De har även santander när det gäller leasing av MG tex

Hedin bil har flera samarbetspartners beroende på bil. De har även santander när det gäller leasing av MG tex

Säljaren svarade mig ang detta att dom fortfarande har dnb finans , kanske även ngn mer då, när det gäller billån. Vid leasing är det Danske bank som gäller. Så jag förstod det som att man inte kan välja..

Säljaren svarade mig ang detta att dom fortfarande har dnb finans , kanske även ngn mer då, när det gäller billån. Vid leasing är det Danske bank som gäller. Så jag förstod det som att man inte kan välja..
De har även santander som sagt. De gjorde en uc på mig och offerten var från santander. Ingenting som kan diskuteras

De har även santander som sagt. De gjorde en uc på mig och offerten var från santander. Ingenting som kan diskuteras

Jag diskuterade inte emot dig utan gav min erfarenhet och information från säljare som jag fick för två dgr sedan. Vi vet väl inte exakt hur dom jobbar, inte jag iallafall utan vi delar erfarenheter.

Jag diskuterade inte emot dig utan gav min erfarenhet och information från säljare som jag fick för två dgr sedan. Vi vet väl inte exakt hur dom jobbar, inte jag iallafall utan vi delar erfarenheter.
Ok då missförstod jag dig, förstod inte riktigt varför jag skulle ljuga om att de också använder sig om santander:)

Inkomst ca 400k , lån 540k , krediter 75k totalt dock 0 utnyttjad, ff 5 st

har du sökt än?
Jag har inte vågat söka än.
var hos en bilhandlare idag och diskuterade att köpa bil med billån via Volvo. Dock är jag rädd att bli nekad pga min höga belåning som inkl. Krediter och lån är ca 2,4 gånger min inkomst. :/

Lånar tråden lite istället för skapa en själv.

Någon som vet huruvida Volvo Finans godtar betalningsanmärkningar eller tvärnej? Har idag 6st ff, 4.5 betyg

Jag har inte vågat söka än.
var hos en bilhandlare idag och diskuterade att köpa bil med billån via Volvo. Dock är jag rädd att bli nekad pga min höga belåning som inkl. Krediter och lån är ca 2,4 gånger min inkomst. :/
Hej, lätt att man blir lite över ambitiös vid bilköp. Går kalkylen ihop? Låter lite mycket med 2,4ggr inkomst. Suttit i samma sits men nu funkar kalkylen, efter år av ångest!

Hej, lätt att man blir lite över ambitiös vid bilköp. Går kalkylen ihop? Låter lite mycket med 2,4ggr inkomst. Suttit i samma sits men nu funkar kalkylen, efter år av ångest!
Ja det är ju så.
Jag har fått nytt jobb med ca 11000 kr mer i lön varje månad, så kommer ju se bättre ut och kalkylen går därmed ihop. Det ser ju dock värre ut på pappret eftersom jag inte fått den nya inkomsten taxerad, utan den gamla då jag studerade och jobbade vid sidan av (251500 kr).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp