Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Volkswagen Finans Billån / Bisnode Upplysning

hej har läst runt på forum att det enklaste billån man kan få är via volkswagen finans som säljer på dasweltauto.se så man kan köpa billigare bil med via vw finans, har 46 risk på uc medel kreditvärdighet på bisnode, så alla billån som tar uc är bara att glömma och ja orkar inte vänta ut alla förfrågningar (1år)

Bmw finans tar ej uc.
Vw finans slumpvis vilken dom tar

Vad händer om en bilhandlare tar UC på en sådan som mig? 18,4 i UC-score, 8 betalningsanmärkningar, men i övrigt sunda finanser med 550 k i årsinkomst, inget underskott, inga ff. Självklart under förutsättning att jag kan slanta 20 % av bilens värde kontant, men det måste väl alla oavsett förutsättningar. Får jag köpa en bil på avbetalning?

Vad händer om en bilhandlare tar UC på en sådan som mig? 18,4 i UC-score, 8 betalningsanmärkningar, men i övrigt sunda finanser med 550 k i årsinkomst, inget underskott, inga ff. Självklart under förutsättning att jag kan slanta 20 % av bilens värde kontant, men det måste väl alla oavsett förutsättningar. Får jag köpa en bil på avbetalning?

Det glasklara svaret blir nog "det beror på" :rolleyes:
Jag har sett fall där billån måste ha beviljats på personer som haft pågående löneutmätning.

Har vw finans eller min sambo har och den står med på UCn och det togs en UC

De där me o köpa med kontantinsats är ju inte alla ställen precis, många man kan köpa utan kontant och det blir lagt som ett billån. Det är inte enligt reglerna men det finns möjligheter hos en del handlare, dock blir det problem om man tänkt sälja bilen sedan och inte amorterat ner extra då de 20% troligtvis kommer resultera i en för högt belånad bil.

Jag har VW Finans och dom tog Bisnode och syns inte under aktiva krediter och lån hos UC :)
För kul skull så skrev jag med dom igår och dom tar alltid Bisnode, då dom inte samarbetar med UC alls.
2st olika handläggare hos dom skrev detta i 2 olika mail.

Både billån och leasing ska tilläggas

Jag har VW Finans och dom tog Bisnode och syns inte under aktiva krediter och lån hos UC :)
För kul skull så skrev jag med dom igår och dom tar alltid Bisnode, då dom inte samarbetar med UC alls.
2st olika handläggare hos dom skrev detta i 2 olika mail.
Märkligt, jag har en audi, köpte via vw finans, de tog uc på mog och lånet syns på uc.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp