Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vivus

10000men ville pengar samma dag så då blev 12549 .
Alltså förlåt men jag förstår inte.
Du pratade ju i föregående inlägg om 22333 och nu säger du att din totala skuld är på 12549?
Och vad exakt är din fråga? Kan du omformulera den så att jag kan hjälpa dig?

Alltså förlåt men jag förstår inte.
Du pratade ju i föregående inlägg om 22333 och nu säger du att din totala skuld är på 12549?
Och vad exakt är din fråga? Kan du omformulera den så att jag kan hjälpa dig?
Jag har lånat 10000 kronor ,fått pengar samma dag med ränta och avgift 12549 .
Men finns alternativ betala delbetalning 2233 .Om jag väljer delbetala 2233 blir nästa månaden högre ränta eller ?

Jag har lånat 10000 kronor ,fått pengar samma dag med ränta och avgift 12549 .
Men finns alternativ betala delbetalning 2233 .Om jag väljer delbetala 2233 blir nästa månaden högre ränta eller ?
Jaha, då är jag med.
Du skrev en 3:a för mycket i det andra inlägget nämligen.
Alltså det blir väl samma belopp att betala igen nästa månad, men det du gör är att skjuta på skulden 30 dagar och på så vis får du ett räntepåslag.
Vivus är ju ett 30-dagars-lån med chans till att skjuta upp betalningen mot att man delbetalar.
Att delbetala kan vara ett bra alternativ om du kanske behöver lägga stora pengar på andra räkningar. Men i slutänden blir summan för lånet betydligt högre än om du löser ut dig direkt.
Hur du gör är sedan upp till dig.

Jaha, då är jag med.
Du skrev en 3:a för mycket i det andra inlägget nämligen.
Alltså det blir väl samma belopp att betala igen nästa månad, men det du gör är att skjuta på skulden 30 dagar och på så vis får du ett räntepåslag.
Vivus är ju ett 30-dagars-lån med chans till att skjuta upp betalningen mot att man delbetalar.
Att delbetala kan vara ett bra alternativ om du kanske behöver lägga stora pengar på andra räkningar. Men i slutänden blir summan för lånet betydligt högre än om du löser ut dig direkt.
Hur du gör är sedan upp till dig.
Aha ok ,tack för ditt svar ,.

Hejsan, har en fråga om avbetalning vivus. Har en avbetalning på 5300kr den 25e, problemet är att jag har A-kassa så jag kan betala 3500 den 26e och resterande nästa Torsdag. Eller är det bättre att spara och betala hela beloppet nästa Torsdag?

Hejsan, har en fråga om avbetalning vivus. Har en avbetalning på 5300kr den 25e, problemet är att jag har A-kassa så jag kan betala 3500 den 26e och resterande nästa Torsdag. Eller är det bättre att spara och betala hela beloppet nästa Torsdag?
Börja med att betala in 3500 givetvis.
Det höjer dina chanser till att dom har förståelse för dig.
Man ska alltid betala in det man kan (i tid).

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp