Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vivus, uc och brev?

Vivus har börjat med att utbetalning för beviljat lån tar 7-10 dagar. Vill man ha direktutbetalning tillkommer en avgift!

Någon som har koll på vad den ligger på - finns ingen info om belopp på deras hemsida.

Vivus har börjat med att utbetalning för beviljat lån tar 7-10 dagar. Vill man ha direktutbetalning tillkommer en avgift!

Någon som har koll på vad den ligger på - finns ingen info om belopp på deras hemsida.
Haha ja du, inget förvånar en längre! Smarta är dom iallafall...

Jag har för mig att jag fick siffran 3000kr som skulle läggas på fakturan.
Tyvärr bortsåg man det när man gjorde bort sig för ett par veckor sedan med spel, så man får glatt betala det om ett par veckor.

Ska tilläggas att jag tog ut 20. Så det kanske är någon procent på den summan

Ska tilläggas att jag tog ut 20. Så det kanske är någon procent på den
Tyvärr bortsåg man det när man gjorde bort sig för ett par veckor sedan med spel, så man får glatt betala det om ett par veckor.
Oj - då kör de ju copy av Lumify! … Borde inte va ok med så höga belopp helt sjukt - de vet att folk har akuta behov och kör på det.

Helt sinnesjukt ja, de vet att man är i behov av pengar.
Säger absolut inte detta för att försvara dom eller något sådant, men är det så pass mycket dom tar i avgift så kan man ju se sig om efter annat alternativt inte låna.
Men jag anser samtidigt att det är oerhört fult gjort av dom.

Mycket vill ha mer. Den ryske oligarken kanske behövde dryga ut kassan lite.

Ännu större anledning att släppa till inkasso och inte ge dem en spänn nånsin mer.

Direktutbetalningsavgiften ligger på mellan 16-23%! Procentandelen sjunker ju högre lånebeloppet blir. Helt sjukt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp