Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vivus sa idag att dom ej kommer kuna erbjuda mig lån,är de äns värt att prova hos onea?:/

Har 2 månads betalningar kvar o jag kontaktade dom o sa jag vill betala in allt nu direkt för o lösa bort allt...så fick exakta summan osv sen sa dom att ja inte kommer få låna mer av dom....tänker inte låna av vivus men tänkte lösa lite skit hos onea så ja får ett o samma lån o betala till men om vivus redan säger nej nu så e de väl inte äns värt o ansöka hos onea??? Har haft lån hos Onea förut som ja betalade in tid varje månad sen löste ja hela lånet i förtid på 20 tusen...så ja har ju skött mig hos onea :(

När jag jagade lån och bolaget tog creditsafe så körde jag på bara. Det finns ju inget att förlora på det då Creditsafe inte listar förfrågningar.

Men det är faktiskt positivt att 4Finance faktiskt har börjat neka lån. Förr kändes det som vemsomhelst blev beviljad lån hursomhelst.

Så både vivus o onea kör på creditsafe..men om vivus nekar mej pga av att ja haft avbetalningsplan o sånt där...kan onea då oxå neka mej pga av de?:/ långt ja hsde hos onea förut betalade ja in tid på o löste desutom hela lånet på 20 tusen långt i förtid..Inger skuldsaldo hos kronofogden elr utmätning..dock betalnings anmärkningar men dom har ja haft ett tag:/

Om de kan neka pga det, visst. Men de kan även neka för att de ogillar din hårfärg, att du ansökte ju klockan 11:22 en söndagsförmiddag eller för att den som tar beslutet har bestämt sig för att avslå samtliga ansökningar just idag.

Man får väl prova o se elr försöka bita ihop dom här jävliga 3 månaderna som e kvar suck

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp