Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hej,
Det varierar säkert, men jag gillar personligen vivus och onea.
Jag har många bet anmärkningar, samt att jag var över ett år sen till både vivus och onea.
Men dom går att resonera med och jag har lån där nu.
Dock brukar det behöva gå några dagar/veckor innan man kan låna igen efter att man varit sen.
Jag har bara skickat in lönespec vid deras största lån på 25000.
Jag hade ett ärende hos vivus och onea i slutet av 2012 som är betalda i sin helhet och jag har därefter frågat vivus och onea om dom kan släppa på spärren men dom hävdar att den är permanent och att det är jag själv som begärt det. Jag har ALDRIG begärt en spärr överhuvudtaget någonstans i hela mitt liv men dom hävdar det och eftersom dom vidhåller att jag beställt spärren så tar dom aldrig bort den. Kan dom verkligen permanentspärra en sådär?
Absolut, de väljer själva vilka de vill låna ut till. Så länge de inte spärrar någon pga etnicitet, kön, religon eller liknande.
Däremot känns det ju inte seriöst att hävda att kunden begärt spärr när de själva har satt den.
Själv hade jag vivus hos KFM. Kunde låna igen direkt efter. Låg även efter litegrann hos Onea men löste in hela det lånet samtidigt.
Men där beviljas jag ej. Så Onea lägger nog in spärr verkar det som.