Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vivus och Onea, Inkassobrev från båda

Ååååååå, jag verkligen HATAR dom. Mest av allt hatar jag ju förstås mig själv som sålt mig till dessa jävlar.

Det går verkligen inte att prata med dom!

Snälla ni som fått till en avbetalning med dom hur har ni gjort? Jag har ringt, jag har mejlat och jag har bönat och jag har bett. De säger att de skickar till kfm under denna vecka och här sitter jag helt utan pengar. Vad sjutton gör man?

Har haft me vivus o gö många gånger...dom skickade mig 3 gånger ull kronofogdeno när de kom dit o blivit ett utslag då la dom upp en avbetalningsplan phu..de sura va att jag fick ju anmärkning..men dom mena på dom ville ett de skulle bli ett utslag aå dom kunde driva in skulden direkt om ja inte skötte avbetalningsplanen.

Nu har jag ert lån hos dom...förlängde intet år sen fråga jag om en avbetalningsplan o då va de inga problem...ska betala sista summan på avbetalnings planen nu den sista sen ska jag spärra mig från dom o aldrig mer ha me dom o göra..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp