- Meddelanden
- 1 469
- Mottagna reaktioner
- 424
- Poäng
- 557
För två år sedan lånade jag en slant av vivus,fick problem o betala tillbaka de och ärendet gick till kronofogden,efter mkt om o men lyckades jag betala hela summan direkt men fick tyvärr en anmärkning. Blev erbjuden lån direkt efter det men tog inget nytt. 2 år senare tog jag ett lån hos vivus pga av att ekonomin strulat till de o ja hade panik o betala bort massa små skit...så jag tog ett lån på 12 tusne hos vivus men blev sjukskriven därefter o kunde ej betala skulden...o fick ingen avbetalningsplan:/ hela ksulden på 12 tusen gick till kronofogden,jag bestred o det gick till tingsrätten o te slut fick jag en avbetalningsplan som ja följde mkt noga! Förra månaden betalade jag av allting o sen fick ja meddelande av dom att jag får låna va dom igen TROTS detta,vafan ser dom inte att man missskötit sig??;P har betalningsanmärkningar osv.. tänker dock aldrig låna av dom nå mer elr av något sms bolag,nu äre slut på detta.
Blev bara så chockad....kan dom verkligen låna ut sådär fast man misskötit sig;S fler som råkat ut för detta att ni får låna igen????????
Blev bara så chockad....kan dom verkligen låna ut sådär fast man misskötit sig;S fler som råkat ut för detta att ni får låna igen????????