Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vivus inkasso

Hej.
Har dom inkasso? Dom hotar med kronofogden direkt. Stämmer det eller skickar dom ändå till inkasso?

Hej.
Har dom inkasso? Dom hotar med kronofogden direkt. Stämmer det eller skickar dom ändå till inkasso?
Finns väldigt mycket skrivet i Forumet om just Vivus så läs runt.
Frågar du mig så har de en eget inkasso som inte är en riktig inkasso. De hotar alltid med Kf. Min skuld gick till Gothia efter att de ville ha 10 k från mig som jag sa var helt omöjligt att betala. De försäkrade mig om att det kommer skickas till Kf. Varsågod och gör så sa jag, jag kan inte betala 10 k.
Kom brev fr Gothia en vecka senare. Men det här var några år sedan.

Mitt gick till Gothia efter att dom hotade med KF

Har ni lyckats sänka räntan på Gothia med ert lån från Vivus? Går det att frysa räntan hos dem? Dem är helt omöjliga att komma överens med känns det som.. :(

Jag fick fryst ränta.
Vill varna för vivus. Sökte lån och fick godkänt och utbetalning skulle ske direkt. Pengarna kom aldrig. Idag fick jag besked om att pengarna hade studsat tillbaka till vivus eftersom att clearingnummer var fel. De sa att jag var tvungen att göra en ny ansökan och skriva i nytt kontonummer. När jag gör en ny ansökan så får jag avslag. Hur kan det ändras med en dags skillnad, godkänd ena dagen och andra inte...?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp