Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vivus inkasso hur är dom o ha o göra med nu?

Blev tyvärr tvungen o ta ett lån hos Vivus för o lösa massa små skit i ren panik..dumt jag vet.

Nu har jag förlängt 4 gånger o månads summan för o förlänga e 3 tusen kr!!! DET E SJUKT

Tänkte försöka ta striden nu o försöka låta de gå till inkasso o se om man kan få till en avbetalnings plan!?? Har haft 2 lån hos dom för längesen..de ena gick till kronofogden o jag bestred o fick en avbetalnings plan efter mkt om o men. Andra gången fick jag en avbetalnings plan efter att ja förlängt ett år:(

Men hur e dom nu o ha o göra med?? Erfarenheter??

Försökte förtvivlat för ca ett år sen... omöjliga då i alla fall men vet att andra lyckats. Lycka till o håller tummarna!!

Avbetalningsplan erbjuds väl om man gjort förlängningar i 12 månader av det aktuella lånet.Om det inte är ändrat igen.

Verkar vara helt olika beroende vem man har tur/otur o få prata med på inkassoavdelningen. Själv verkar jag haft flax dom fått en avbetalningsplan de 2 gångerna jag haft lån där.

Lycka till!

Oj det verkar väldigt olika alltså? vet inte hur jag ska göra alltså. Försöka få till en avbetalnings plats o ta risken o få en anmärkning o allt va de innebär? Elr forstötta o förlänga? 3 tusen kr o förlänga de känns förjävligt

I december fick jag avbetalningsplaner hos både Vivus.se och Onea. Om jag ska va ärlig så var de faktiskt väldigt trevliga att ha och göra med. De fryste räntan och jag fick själv välja hur stort belopp jag kunde betala i månaden. Förra månaden var jag dock sen med betalningarna och då blev de värre. De vägrar att dra tillbaka från kfm, dit de skickade snabbt. Verkar vara ett lotteri det där med att få till en avbetalning med dom.

Det finns inget bolag som kan mäta sig med 4finance, när det handlar om att skicka ärenden till Kfm.

Det är fullständigt obegripligt att det inte gjorts mer från regeringshåll mot det här förbannade kräkbolaget!

I december fick jag avbetalningsplaner hos både Vivus.se och Onea. Om jag ska va ärlig så var de faktiskt väldigt trevliga att ha och göra med. De fryste räntan och jag fick själv välja hur stort belopp jag kunde betala i månaden. Förra månaden var jag dock sen med betalningarna och då blev de värre. De vägrar att dra tillbaka från kfm, dit de skickade snabbt. Verkar vara ett lotteri det där med att få till en avbetalning med dom.
Hur lyckades du med det? Vet att det är rtt lotteri med dom men ändå kul att höra

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp