Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vivus hotar med kfm

Du får spela med.
"åh nej, snälla gör inte det. Jag lovar att göra allt för att betala. Snälla snälla skicka inte till kronofogden. Mamma kommer ha ihjäl mig om hon får reda på det."

Att de fortfarande håller på så där! Nu är det 2-3 år sen jag släppte och de inte bara hotade utan även lovade till 100 % att de kommer skicka direkt till kf och inte till inkasso.

Att de fortfarande håller på så där! Nu är det 2-3 år sen jag släppte och de inte bara hotade utan även lovade till 100 % att de kommer skicka direkt till kf och inte till inkasso.
Och-vad gjorde de?

De försökte pressa mig att betala 10 000 kr annars Kf. Kanske hade jag betalat om jag kunde men jag hade ingen möjlighet och då så jag men ok skicka till Kf då, jag har inte 10 000 kr.
De skickade till Gothia :facejoy:

De försökte pressa mig att betala 10 000 kr annars Kf. Kanske hade jag betalat om jag kunde men jag hade ingen möjlighet och då så jag men ok skicka till Kf då, jag har inte 10 000 kr.
De skickade till Gothia :facejoy:
Haha. Det var ju precis samma sak för mig. Haha

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp