Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vivus?? Fel kontonummer=avslag

Snacka om bra firma. Fick beviljat 20 igår kväll. Men hade fel kontonummer, nu hade pengarna kommit tillbaka till dom. Jag behövde ansöka på nytt och fick avslag, lotteri om man får lån eller ej?

Snacka om bra firma. Fick beviljat 20 igår kväll. Men hade fel kontonummer, nu hade pengarna kommit tillbaka till dom. Jag behövde ansöka på nytt och fick avslag, lotteri om man får lån eller ej?
Testa att kontakta kundtjänsten.
Systemet känner väl av att du precis gjort en förfrågan.

Tyvärr så tror jag att dom kommer bortförklara sig och be dig söka om på nytt lite längre fram.
Men det kan ju vara värt ett försök?

Testa att kontakta kundtjänsten.
Systemet känner väl av att du precis gjort en förfrågan.

Tyvärr så tror jag att dom kommer bortförklara sig och be dig söka om på nytt lite längre fram.
Men det kan ju vara värt ett försök?
Provat redan

Jag var med om samma för några månader sedan. Jag hade bett om att ändra kontonummer och skickat in. Blev godkänd lån och lånet betaldes ut men studsade tillbaka pga fel kontonummer eftersom Vivus själva inte ändrat. Jag fick som svar att jag skulle ansöka igen och sen skulle det betalas ut direkt. Fick avslag och ett autosvar att just nu går du inte igenom kreditprövningen, testa igen längre fram.

Precis som att det skulle vara skillnad med en dags mellanrum mellan ansökningarna. Ett stort skämt allting. Deras kundtjänst är ungefär lika bra som Klarnas.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp