- Meddelanden
- 2 229
- Mottagna reaktioner
- 743
- Poäng
- 737
Ja så här är det alltid när du söker ett lån hos Merax, Brixo eller Kontantfinans.4 dagar nu. Dem har inte bråttom.
Ja så här är det alltid när du söker ett lån hos Merax, Brixo eller Kontantfinans.4 dagar nu. Dem har inte bråttom.
Kan man verkligen släppa vivus? Har för mig dem ger missbrukad kredit?
Ger vivus missbrukad? Hur länge tar det isåfall? Hur många betalningar ligga efter?Kan man verkligen släppa vivus? Har för mig dem ger missbrukad kredit?
Jag vet inte. Har alltid skött dem. Har hoppat över någon månad för att sen betala dubbelt nästa månadGer vivus missbrukad? Hur länge tar det isåfall? Hur många betalningar ligga efter?
Hm...märkligt. Borde vara anmälningsbart om de går ut tydligt med att de inte rapporterar till UC men ändå gör det.Jag vet! Men någonstans har jag hört att dem ändå gör det. Vivus har ju funnit med på kreddy för mig under en lååång period
Dem har kommit och gått på min kreddy.Hm...märkligt. Borde vara anmälningsbart om de går ut tydligt med att de inte rapporterar till UC men ändå gör det.
Mit vivus står
Hur ser man exakt vad man har för krediter? Det framgår ju inte på UC. Skulle vilja ha allt uppradat.Mit vivus står
Itne på min uc.