Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vivus- avbetalning?

Är det någon här som lyckata få en avbetalningplan hos vivus?
Jag har det hösta lånen på 23k och behöver betala in ca 4300k varje månad för att förlänga lånet hos dem. När inkasso kom hem försöka jag mig på en avbetalningsplan men de är ju deras egna inkassobolag så dem sa nej..
Så jag undrar om någon har erfarnhet av vivus? Tacksam för svar då detta lånet tynger mig mest!

Jag fick avbetalningsplan när lånet blev uppsagt.

Jag fick nyligen en avbetalningsplan efter att lånet blivit uppsagd och den är på 2000kr/månaden i 1år.Jag är glad över detta och ska se till att betala tillbaka enligt amorteringsplanet.

har också efter mycket om och men fått avbetalning hos dem
Men det satt hårt inne och har bara 4 ggr kvar nu

Efter att lånet blivigt uppsagt? Hade ni också lånat hög summa? De verkar ju omöjliga, mitt lån är försenat med 30 dagar & jag har nu 5 dagar på mig att betala in minsta beloppet som är 4k!
Hur lyckades ni få avbetalningsplan?

Tack för svaren!

Hade på 18000. Jag höll på L ringde o tjatade , var omöjligt, så jag la ner det o tänkte att de får släppa till fogden. Hände inget mer än de vanliga påminnelserna, tills jag fick mail att lånet var uppsagt , sen gick det helt plötsligt få till en vettig avbetalningsplan .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp