Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vivus 14000

Såg nu att vivus höjt till 14000

Jag hade 10000:- hos dom förut, fick erbjudande för ett par månader sen att jag kunde höja till 14000:-. Det gjorde jag ju (såklart) vilket jag ångrar då förlängningsavgiften är 2100:-/månad.:-/
Undrar om de någonsin kommer att ändra så att man kan betala delbetalningar..?

Det får vara nog nu

Förstår ni inte , , nu är det ju Jul snart....
inte konstigt att alla desäsa skit utlånare lockar med höjda låne gränser! !!!!
Tänk till innan ni lånar !! Det ska betalas tillbaka och när det inte går så är det ju inkasso o kfm som gäller !!!
Det är just där de vill ha oss !!

Jag hade 10000:- hos dom förut, fick erbjudande för ett par månader sen att jag kunde höja till 14000:-. Det gjorde jag ju (såklart) vilket jag ångrar då förlängningsavgiften är 2100:-/månad.:-/
Undrar om de någonsin kommer att ändra så att man kan betala delbetalningar..?
Loppan jag höjde också till 14000 men jag fick ändå avbetalningsplan hos Vivus utan att börja betala förlängningsavgift ett tag. Jag fick avbetalningsplan på 12 månader med 11191/månad med start den 30/11 och i oktober nästa år är jag fri från både Vivus och Onea.

Dom större långivarna höjer sina utlåningssummor,
icon8.gif
och det lockar att låna då man märker att pengarna inte räcker till månadens räkningar.
Blir svårare att bet då man tar ett stort lån , eller ska bet dessa höga flängningsavgifter .Vi kommer bli fler som hamnar hos KFM.

Dom större långivarna höjer sina utlåningssummor,
icon8.gif
och det lockar att låna då man märker att pengarna inte räcker till månadens räkningar.
Blir svårare att bet då man tar ett stort lån , eller ska bet dessa höga flängningsavgifter .Vi kommer bli fler som hamnar hos KFM.
Jag antar att jag hade tur som fick avbetalningsplan hos Vivus och Onea har inte läst här om någon annan som fått det.

Vivus fick jag ingen avbetalningsplan. Eftersamtal med onea ska jag vänta till februari. Då vill dom bestämma sig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp