Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Vippi, nytt smslån. Upp till 10000 kr

Testade ansöka om 2000 för två veckor sen. Blev nekad och några dar senare testade jag igen(hade glömt bort att jag redan hade försökt där) och blev nekad igen. Och efter att ha läst kommentarer här om att det kunde vara tekniska fel så försökte jag idag igen om 2000 kr. Fick bara låna 1000 (har ingen deklarerad inkomst) och godkände det. Till slut stod att jag behöver bara skicka in lönekvitto.

Lurad

Hej, jag ansökte om ett litet lån i förra veckan,men hittills har inget kommit in på kontot!?
Kan det vara en luring till låneförmedlare eller...
jag känner mig lurad i alla fall!

Hej, jag ansökte om ett litet lån i förra veckan,men hittills har inget kommit in på kontot!?
Kan det vara en luring till låneförmedlare eller...
jag känner mig lurad i alla fall!

Dom hade problem iallafall i början, att de hade fel kontonummer på flera låntagare, hände mig. Väntade och väntade.. mejlade dom och fick till svar att i systemet var en siffra fel på kontonumret. Hade pengarna dagen efter kontakt med dom.

Kan man ansöka utan e-leg?

Jag får lån hos alla andra men jag blir inte beviljad hos Vippi... Verkar skumt

Jag sökte där förra veckan och fick OK, pengarna kom omgående på mitt Nordeakonto.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp