Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vinna pengar under en pågående skuldsanering

Extremt provocerande att läsa att du har beviljats skuldsanering, spelar om pengar och vinner flera hundra tusen och samtidigt påstår att du inte har något problemspelande. Fy fan vad jag hade önskat att jag hade skuldsanering och kunde vända mitt liv på rätt köl igen, skulle aldrig röra spel om pengar varken under skuldsanering eller efter skuldsanering igen. Aldrig. Lycka till med alla dina vinstpengar och att du "kommer undan" och får fortsatt skuldsanering. För det kommer du aldrig kunna få igen, aldrig.
Jag självklart är det provocerande. Den svenska avundsjukan känner inga gränser. Man ska piska sig själv, buga och helst tycka att man är en hemsk person! Släng in lite självskadebeteende så har man nog majoriteten av de underkuvade stackars satar på denna sajt.

Vad man gör med sina pengar är helt upp till en själv! Speciellt under sanering då man får chansen att ta ansvar för sitt eget liv. Det är bara du som utgår från att man hamnat hos KF pga spelberoende.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp