Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vinna pengar med inledande skuldsanering

Om jag vinner låt säga 10 - 15 tusen under inledande. Ska jag ompröva det då?

Kom ihåg att du inte fått något beslut än. Har du fått inledande pga "avslutat spelberoende" eller avslutat spelberoende och kontaktar handläggaren för att ompröva en spelvinst så finns det stor risk att handläggaren avslutar ditt inledande. Det är flera steg kvar till den vunnit laga kraft, fram till dess kan dom ta ifrån dig beslutet om inledande utan process eller större anledning än så.

Om jag nu hade vart så korkad att spela (jag har skuldsanering pga avslutat spelande och avslutat spelande med lån) med skuldsanering så hade jag definitivt inte omprövat.

Risken under inledande är förmodligen högre att du blir av med skuldsaneringen om du meddelar att du spelat än risken att du blir påkommen.

Senast ändrad:
Kom ihåg att du inte fått något beslut än. Har du fått inledande pga "avslutat spelberoende" eller avslutat spelberoende och kontaktar handläggaren för att ompröva en spelvinst så finns det stor risk att handläggaren avslutar ditt inledande. Det är flera steg kvar till den vunnit laga kraft, fram till dess kan dom ta ifrån dig beslutet om inledande utan process eller större anledning än så.

Om jag nu hade vart så korkad att spela (jag har skuldsanering pga avslutat spelande och avslutat spelande med lån) med skuldsanering så hade jag definitivt inte omprövat.

Risken under inledande är förmodligen högre att du blir av med skuldsaneringen om du meddelar att du spelat än risken att du blir påkommen.
Ej spelberoende. Satsade en slant å vann. Dumt då antar jag

Hur ska KFM veta att du har vunnit 10.000 på tipset?

De är de jag inte vet? Kan de se de på ngt sätt? Att de finns en Insättning och varför skulle de va fel? Jag har inte spelat dör lånade pengar utan min lön

De är de jag inte vet? Kan de se de på ngt sätt? Att de finns en Insättning och varför skulle de va fel? Jag har inte spelat dör lånade pengar utan min lön
Ompröva inte och spara pengarna bara men ska nog inte fortsätta spela nu ifall det är så att dem begär in kontoutdrag så ju mindre spel det är där ju bättre även om det inte var orsaken

Är det kronofogden som begär in kontoutdrag då menar du?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp