Ej spelberoende. Satsade en slant å vann. Dumt då antar jagKom ihåg att du inte fått något beslut än. Har du fått inledande pga "avslutat spelberoende" eller avslutat spelberoende och kontaktar handläggaren för att ompröva en spelvinst så finns det stor risk att handläggaren avslutar ditt inledande. Det är flera steg kvar till den vunnit laga kraft, fram till dess kan dom ta ifrån dig beslutet om inledande utan process eller större anledning än så.
Om jag nu hade vart så korkad att spela (jag har skuldsanering pga avslutat spelande och avslutat spelande med lån) med skuldsanering så hade jag definitivt inte omprövat.
Risken under inledande är förmodligen högre att du blir av med skuldsaneringen om du meddelar att du spelat än risken att du blir påkommen.
Ompröva inte och spara pengarna bara men ska nog inte fortsätta spela nu ifall det är så att dem begär in kontoutdrag så ju mindre spel det är där ju bättre även om det inte var orsakenDe är de jag inte vet? Kan de se de på ngt sätt? Att de finns en Insättning och varför skulle de va fel? Jag har inte spelat dör lånade pengar utan min lön
Det kan dem göra jaÄr det kronofogden som begär in kontoutdrag då menar du?