Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

villabanken via freedom

Har lyckats få ett samlingslån hos Villabanken :) Är så glad! Nu undrar jag vad ni har för erfarenheter av dom? Hur går det till att lösa befintliga krediter, är de smidiga/snabba osv?

Har lyckats få ett samlingslån hos Villabanken :) Är så glad! Nu undrar jag vad ni har för erfarenheter av dom? Hur går det till att lösa befintliga krediter, är de smidiga/snabba osv?

Vad hade du för förutsättningar, förfrågningar, skulder osv?
Hur verkar dom vara jämfört med annan bank i sin bedömning för att godkänna lånet?

dom fanns med via lendo förut, blånekade jämt för min del i alla fall

Well, nu har jag själv (små) erfarenheter av Villabanken! Surnade till på SEB där jag hade mitt samlingslån när de nekade en liten höjning med motiveringen att lånet var så pass nytt (hade över ett år med felfria betalningar) att jag skaffade ett nytt samlingslån hos Villabanken till aningens sämre ränta. Det kostar att vara långsint :p

Känns hur som helst bra att det i vissa lägen kan vara låntagarnas marknad och inte bara långivarnas - även om SEB ju tjänat bra pengar under året jag hade lånet där.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp