Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Brixo Privatlån - Ingen UC
4. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
5. Klaralån - Lån utan UC
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vill inte känna mig ensam mer, men vågar inte ge mig ut i dejtinglivet med skuldsanering..

Du är tjej antar jag. Stor skillnad.

Minst 95% av alla män kommer spela med och vilja "ses igen", sen när de fått vad de vill ha så kommer de dumpa. (om det är män från högre hylla). Speciellt när du vill "ta nästa steg" och bli mer seriös. Sorry om jag är brutalt ärlig bara.

Män är generellt sett desperata dock. Speciellt singlar (de som inte självvalt vill vara singlar). Kolla facebook grupper för singlar. Riktigt desperata och patetiska män. Somliga gör allt för att ligga. Spelar ingen roll om tjejen ifråga är kriminell, skuldsatt, har 5 barn med 5 olika pappor och är en vandrade röd flagga med tribaler i svanken så kommer män ändå vara där. 🤣

Hade du varit kille är det betydligt svårare och kan nästan garantera att alla tjejer inte hade velat "ses igen".

Dålig ekonomi är en röd flagga. Sen att de flesta män väljer att blunda för röda flaggor för att få ligga, det är en annan femma.

Jag säger inte att det är omöjligt att träffa någon med skulder, men dålig ekonomi är som sagt röd flagg för många och det underlättar knappast iaf.

Är man kvinna så är det lätt så länge man har ett hyggligt utseende med sig. Då spelar det nästan ingen roll men du kanske inte får plocka män på den översta hyllan men det finns många singlar som gör vad som helst för att inte vara singlar så man blir nästan imponerad av kvinnor som vill vara i ett förhållande men inte lyckas. 9 ggr av 10 har man nog för höga krav då.
Instämmer till 100%

Den du ev börjar träffa har ju också säkerligen ett bagage , kanske t om med också skuldsanering eller stora skulder eller är hos kfm . Det är vanligare än man tror . Ingen är perfekt och alla har sin skit att rodda med , och den personen har säkert saker som skaver och undrar hur det kommer tas emot av dej .
Tycker inte du ska stämpla dej själv utan bara avdrama allt !!
Kör på ba !

Det finns något som heter speed dejting. Har 1 vän som träffat partner (båda välutbildade) genom det. Han gick på 2-3 events tills det klickade och han sa att det är dessutom ganska roligt och många som är lite mer seriösa som är där. Man är i rätt miljö där det är klart att man har något gemensamt och får träffas fysiskt och inte bara via app först.

Man går på ett evenemang i sin åldersgrupp på en plats arrangören bestämt och får mingla några minuter med en dejt, ibland är någon form av aktivitet som man ska lösa tillsammans medan man pratar.
Så roterar man under kvällen med kanske 15-20 st dejter. Man får fylla i vilka man matchar med och vill träffa igen på tu-man hand. Har båda fyllt i "JA" på varandra så får man varandras kontaktuppgifter/sociala medier eller liknande och då blir det på eget initativ att följa upp och träffas igen.
Alternativt om man matchat - ses efteråt med den personen/någon av dom direkt typ i deras bar/går vidare ifall man tycker det är lättare att träffas direkt efteråt medan man är i det, än att skriva senare och jobba upp ett intresse att ses igen.

Det positiva jag kan tänka mig med speed dejting är att när man träffas så kort tid första gången så är det typ big no-no att prata ekonomi.

Googlade lite och såhär ser ett evenemang ut:

https://speedd8.se/event-goteborg/?
https://speedd8.se/events/happy-speeddating-i-goteborg-17-juni-4/

Finns även andra arrangörer och rekommenderar ingen specifik, har aldrig gått på det heller - men är öppen för att det kan vara ett alternativ i framtiden.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp