Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vill förbättra kreditbetyget, men har anmärkning

Ser här att många har bra uc store trots många krediter mm. Jag är själv i desperat behov av ett samlingslån men en betalningsanmärkning 2år gammal förstår allt. Står och stampar runt 12 i uc risk och händer inget. Blankt på uc förfrågningar. 2 synliga lån totalt 256000kr. 1 kreditkort 25000kr utnyttjat 15000kr., 1 anmärkning sept 2018. Vad göra?

Vad jag förstått så är det just anmärkningar som verkligen drar ner betyget. Så länge du har den så kommer nog inte betyder att bli bättre.
Men en anmärkning försvinner efter 3 år ? Så om du orkar hålla ut tills dess :)

Men sätt flera här som har haft ganska bra betyg när anmärkningarna är lite äldre som min

Ser här att många har bra uc store trots många krediter mm. Jag är själv i desperat behov av ett samlingslån men en betalningsanmärkning 2år gammal förstår allt. Står och stampar runt 12 i uc risk och händer inget. Blankt på uc förfrågningar. 2 synliga lån totalt 256000kr. 1 kreditkort 25000kr utnyttjat 15000kr., 1 anmärkning sept 2018. Vad göra?
Samlingslån på 260 000 kr pga anmärkningen är svårt att få men du har hyfsad möjlighet att få ändå några stycken erbjudande .Sök via Advisa med lite tur kanske du får napp på hela summan.Du har inga uc förfrågningar så försök.Jag fick 100 000kr från balanzia med mycket värre förutsättningar än dina.Lycka till...

Nolla kreditkortet . Ha det kvar eller säga upp krediten.? Vilket är bäst

Problemet är att det är en missbrukad kredit och det ses mycket värre än en skuld hos kronofogden. Trodde inte det men har kollat med flera banker och denna anmärkning är katastrof trots att skulden till fodrande bank är slutbetald

Problemet är att det är en missbrukad kredit och det ses mycket värre än en skuld hos kronofogden. Trodde inte det men har kollat med flera banker och denna anmärkning är katastrof trots att skulden till fodrande bank är slutbetald
Då är nog medicinen för ditt betyg bara att vänta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp