Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vill bara gråta..

så länge jag kämpat med alla dessa skulder.. Och ja det har gått framåt men det går så sakta och nu har jag blivit arbetslös och har befunnit mig en jobbig depression sen i somras.. När ska allt helvete ta slut? Och nu börjar ett nytt med att försöka klara ut ekonomin utan något arbete.. Känns inte som om det är meningen att jAg ska klara ut det. Jag är totalt uttömd på energi, jag går inte ut ur lägenheten knappt. Jag går runt i morgonrock och låter timmarna gå.
Känner mig helt slut, ledsen och orken har nått sin ände.

Har inget klokt att skriva, utan vill bara ge dig en styrkekram. Depression är en oerhört jobbig sjukdom och man kan behöva hjälp att ta sig ur den. Har du någon som kan hjälpa dig? Både känslomässigt och ekonomiskt tänker jag?

Usch vad hemskt för dej, vet inte heller vad jag ska skriva, men jag tror att du måste söka vård, finns det någon psykakut nära dej? Det blir bara värre att bli helt apatisk, du måste få hjälp. Frisk luft och lite näring hjälper lite också, jag har också varit väldigt nära psykisk kollaps, känner igen mej i det du skriver, till slut orkar man ingenting, men jag har tagit mej igenom det, så då kan du också. Styrkekramar

så länge jag kämpat med alla dessa skulder.. Och ja det har gått framåt men det går så sakta och nu har jag blivit arbetslös och har befunnit mig en jobbig depression sen i somras.. När ska allt helvete ta slut? Och nu börjar ett nytt med att försöka klara ut ekonomin utan något arbete.. Känns inte som om det är meningen att jAg ska klara ut det. Jag är totalt uttömd på energi, jag går inte ut ur lägenheten knappt. Jag går runt i morgonrock och låter timmarna gå.
Känner mig helt slut, ledsen och orken har nått sin ände.
Du vet att detta kommer du fixa!!
Börja med att få en överblick till vem du har skuld till och på hur mycket. Ring o fråga om de kan sänka amorteringen ett tag.
Något som hjälpt mig mycket är minst 30 min promenad om dagen. Även när jag inte orkat. Sen försöker ja lägga mig senast 22,30 även om ja inte somnar så ligger ja i alla fall o kroppen får vila. Någonstans måste kroppen få återhämta energi så man orkar. Hoppas du kan få hjälp från vårdcentralen med nån att prata med. Det är lättare sagt än gjort men ibland får man bara styra upp sig själv för att bryta ett mönster. Många Styrkekramar

Håller med alla tidigare kloka råd.
Och framförallt, ring innan det är för sent. Både fordringsägare och hjälp till dig.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp