Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vill bara bryta ihop totalt ! Vore tacksam för hjälp.

Micko berätta för din sambo innan det kommer till löneutmätning för då kan du inte dölja det längre då hon kommer bli involverad. Släpp bomben och låt henne smälta detta... Det kommer bli bra och allt löser sig!
Lycka till :)

Håller med. Bättre att det kommer ifrån dig än brevbäraren!

Är det en bra tjej så stannar hon och stöttar dig!

Ja de är lättare sagt än gjort ! Vilket kaos

En skuldrådgivare kan inte se alla lån du har tagit i ditt namn.. men som jag gjorde, jag samlade alla räkningar, inkassokrav, kfm brev osv och öppnade och la på en hög.. allt jag gömt i bilen, skåp hemma osv sen så styrde hon iordning åt mig i ett speciellt skuldprogran som rådgivarna arbetar i.. sen kan du gå in på den här listan som finns under smslånstråden och se alla långivare, maila alla och fråga vilken skuld du har att betala så får du svar.. resten lär komma på posten. Det är inte lätt jag vet, det tar emot enormt men man måste ta tag i det värsta själv tyvärr

Micko. Det blir bättre utav att prata om det, berätta. Du kan skriva här till oss på forumet. Det är så jävla fantastiska individer här (Dessa registrerade) du har Lasseman som på sin fritid hjälper oss alla, du har massa vänliga damer som skriver superstöttande ord, du har yngre killar som precis som dig går igenom oerhörda spelproblem. Du har skuldsatta, urfattiga men du får alltid en stöttning här.
Ta hjälp av det, läs hur andra har hanterat ditt bekymmer.
90% av folket som skriver här HAR gått igenom exakt det du har gått igenom nu - du är inte ensam.
När det känns tufft så kan du skriva både offentligt här och privat till mig och om du i framtiden vill så finns mitt telefonnummer på privat tillgängligt för dig.

Nu är du på botten - det blir (förmodligen) inte värre : Nu kan allt BARA bli bättre! Tänk så och börja ta tag i problemen en efter en.

Tusen tack Terry de värmer ! Frågan är bara hur ska ja kunna gå igenom allt när man inte äns klarar av att öppna posten man får längre....sån j-la ångest/depression när postbilen kommer vad som kommer ! Kommer jag aldrig klara av att gå igenom.... orka gå vidare...?

Hur det än låter så känns det ganska bra när man tar tag i den där högen med post.. man får lite klarhet.. men det är klart det är ångest också :/ jag kan få panik över en räkning som är på 50:- och känna mig helt handlingsförlamad.. det är en hemsk känsla, varför inte bara betala den där lilla plutträkningen lixom? du kan skriva till mig privat om du vill oxå, jag går ju igenom det just nu..

Tusen tack Terry de värmer ! Frågan är bara hur ska ja kunna gå igenom allt när man inte äns klarar av att öppna posten man får längre....sån j-la ångest/depression när postbilen kommer vad som kommer ! Kommer jag aldrig klara av att gå igenom.... orka gå vidare...?

Märker inte din sambo att du får massa "konstig" post?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp