Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vill ansöka samlingslån men vet inte var pga hög uc.

Hej igen,

Ville bara säga att det har löst sig. Via Sambla så fick jag ett stort samlingslån på 500 000kr och har betalat av många skulder. Lite högre ränta men om ett år så kan jag ansöka om bättre ränta. De tog hänsyn till min löneförhöjning och att jag klarar av att betala skulden. Min UC har nu gått ner från 10,6 till 3,2.
Jag har fortfarande inte berättat för min man och tänker inte göra det men har mer pengar kvar varje månad.
Tack för hjälpen!

Vilken bank hjälpte dig?

Grattis, vem gav dig lånet och ränta?

Ser man alla buden hos Sambla som man tidigare gjorde hos Lendo?

Ser man alla buden hos Sambla som man tidigare gjorde hos Lendo?
Nej, jag förstod nästan direkt efter en ansökan att jag hade ett bud men kunde inte se från vem, dagen efter fick jag meddelande från Sambla handläggare att vi skulle ha ett möte där vi kunde diskutera detta. Jag fick ett bud på 300 000 från annan bank, kommer inte ihåg vilken, men Sambla tyckte att detta var bäst.

Medmera och rätt hög ränta på 12,3 men om jag inte söker mer lån under ett år och min uc som droppade till 3.2 håller kvar så kan jag förhandla om räntan igen. Tog bara tre dagar + samtal från Sambla så gick allt igenom.

Gillar medmera skarpt, jätte bra på sänka räntan i samtal, har min bästa ränta där 7,49% o lyckats sänka lite var 3e månad och då minst 0,25% varje gång

Hej igen,

Ville bara säga att det har löst sig. Via Sambla så fick jag ett stort samlingslån på 500 000kr och har betalat av många skulder. Lite högre ränta men om ett år så kan jag ansöka om bättre ränta. De tog hänsyn till min löneförhöjning och att jag klarar av att betala skulden. Min UC har nu gått ner från 10,6 till 3,2.
Jag har fortfarande inte berättat för min man och tänker inte göra det men har mer pengar kvar varje månad.
Tack för hjälpen!
Vilken bank gav dig lån?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp