Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilket släppa till inkasso?

Kan inte betala och tänker om jag måste släppa till inkasso. Kanske tar ett par månader innan det kommer dit så jag hinner betala annat och ev få mindre månadskostnad.. Vilket ska jag välja? Klarna 54000kr månadskostnad 2500kr. Syns på UC.
Monefit 29000kr månadskostnad 3200kr
Viaconto 20000kr månadskostnad 2500kr

vilket inkasso hamnar respektive hos. Blir det registrerat som missbrukad kredit?
Hoppas nån kan ge mig råd.

Nån som vet vilket inkasso de hamnar hos och hur avbetalningsplaner kan se ut?

Syns verkligen din Klarna på uc?

Mitt ViaCredit gick till Partner inkasso men hade bara ca 4000kr. Fick betala 500kr per månad som sen sänktes till 300kr under pandemin.
Dock verkar det som att inkassobolagen har börjat kräva att skulder ska återbetalas på 3 eller 6 månader var lekt kan ge höga månadskostnader.

Syns verkligen din Klarna på uc?

Mitt ViaCredit gick till Partner inkasso men hade bara ca 4000kr. Fick betala 500kr per månad som sen sänktes till 300kr under pandemin.
Dock verkar det som att inkassobolagen har börjat kräva att skulder ska återbetalas på 3 eller 6 månader var lekt kan ge höga månadskostnader.
Ja min Klarna kom dit för typ en månad sen..
Mm de verkar ha blivit hårdare. Å vad jag hoppas jag klarar mig till jag kanske kan få ett bättre samlingslån. Försöker leva snålt, och betala så mycket jag kan.

Ja min Klarna kom dit för typ en månad sen..
Mm de verkar ha blivit hårdare. Å vad jag hoppas jag klarar mig till jag kanske kan få ett bättre samlingslån. Försöker leva snålt, och betala så mycket jag kan.
Tror att många har fått sitt Klarna skickat till Allektum.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp